فروشگاه اینترنتی بگ ریزان
دسته بندی ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    آشنایی با ساک پارچه ای متالایز و لمینت

    ساک دستی متالایز

    آشنایی با ساک دستی متالایز و خصوصیات و مزایای آن

    ساک دستی متالایز که به آن ساک لمینتی و یا متالایز بگ می‌گویند، ظاهر جذابی نسبت به ساک تبلیغاتی های دیگر دارند و از نظر هزینه کمی گرانترند. ساک پارچه ای متالایز یکی دیگر از هدایا و روش‌های  تبلیغات می‌باشد. جنس این مدل از لایه ای نازک آلومینیوم بوده که بر روی پارچه اضافه می‌گردد. در نهایت محصولی با زیبایی فوق العاده‌ای تولید می‌شود.

    در سه نوع سوزنی ،اسپان باند و متقال با گرماژ مختلف تولید می شوند. درواقع ساک دستی متالایز یک لایه نازک از جنس آلومینیوم در رنگهای طلایی ، نقره ای ، سرخابی و آبی که ظاهر براق و جذابی دارد معمولا روی ساک پارچه ای تبلییغاتی سوزنی است، زده می‌شود که باعث جذابیت و درخشندگی بگ تبلیغاتی می گردد.

    همچنین انواع متالایز بگ ها به خاطر عملیات جرقه گیری که در فرایند تولید بر روی آنها انجام می گیرد قابلیت چاپ دارند و نیز چاپ بر روی آنها ماندگارتر است. 

    آشنایی با انواع ساک متالایز

    این ساک لمینتی تبلیغاتی در دو مدل تولید می شود:

    • بصورت فلت بگ
    • مدل باکس بگ

    ساک پارچه ای متالایز را می‌توان به تعداد بالا بصورت چاپ سیلک، چاپ افست همچنین دیجیتال تولید نمود. این محصول به آسانی و در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود ولی زمانی که نیاز به چاپ داشته باشد مدت تحویل آن بیشتر می‌گردد و زمان بر می‌شود در ساک خرید لمینتی یک لایه پلاستیکی با گرماژ متفاوت بر روی پارچه اسپان باند قرار می گیرد و همچون ساک‌های تبلیغاتی دیگر قابلیت چاپ دارد.

    ساک پارچه ای متالایز در سایزهای گوناگون عرضه می‌شود که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم:

    35*45
    40*45
    45*45
    50*45

    معایب و مزایای ساک دستی متالایز

    از مزایای شاپینگ بگ متالایز لمینت شده ماندگاری بالایی و قابلیت چاپ تا هشت رنگ آن است که بر روی فیلم opp قرار می گیرد.  از دیگر مزایای آن:

    • مقاوم در برابر رطوبت و آب
      استحکام زیاد
      قابلیت شستشو
      سازگاری با محیط زیست
      قابل بازیافت
      قابلیت چاپ با ماندگاری بالا
      قیمت مناسب

    متناسب با گرماژ خود تحمل سنگینی را دارند. بعنوان مثال برای گرماژ 60 گرم تا وزن 5 کیلو و برای گرماژ 90 گرم تا وزن را تحمل می نماید. ساک پارچه ای متالایز کاربردهای فراوانی برای همه نوع مشاغل دارد و بعنوان یه بیلبورد قابل حمل برای تبلیغ کالای شما بکار برده می‌شود.

    کاربرد ساک پارچه ای متالایز

    • فروشگاه کیف و کفش زنانه
      فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
      فروشگاه‌ها مانتو و پالتو
      فروشگاه‌های انواع پوشاک
      مزون‌
      بسته بندی انواع شیرینی جات
      و ....

    البته از معایب این نوع پاکت های پارچه ای تیراژ زیاد برای چاپ اختصاصی و زمانبر بودن روند تولید و هزینه بالای ساخت کلیشه و تولید و از همه مهمتر به علت لایه لمینتی به کار رفته در آنها از لحاظ سازگاری با محیط زیست در درجه پایین تری قرار دارند.

                                                                                     

    انصراف از نظر
    آرشیو بلاگ