فروشگاه اینترنتی بگ ریزان
دسته بندی ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    چرا از بگ تبلیغاتی پارچه ای استفاده کنیم؟

     چرا از بگ تبلیغاتی پارچه ای استفاده کنیم؟

    در این مقاله ما سعی داریم تا شما را بگ تبلیغاتی پارچه ای و مزایای آن آشنا نماییم.

     مزایای بگ تبلیغاتی پارچه ای

    • بادوام و باکیفیت
    • آنتی باکتریال
    • سازگار با محیط زیست(eco friendly)
    • شکیل و زیبا
    • دارای تنوع رنگی و گرماژ مختلف برای مصارف گوناگون
    • قابلیت انواع چاپ بر روی آنها
    • بیلبورد تبلیغاتی متحرک
    • قیمت مناسب
    • برند سازی و احترام به مشتریان
    • سبک و در عین حال مستحکم

     

                                                  

     بگ تبلیغاتی پارچه ای نسبت به کیسه های پلاستیکی و کاغذی بادوام ترو مستحکم تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد و حمل کالای خریداری شده توسط مشتری با آنها راحت تر هست همچنین بصورت یک بسته بندی شیک و زیبا در ذهن مشتریان شما ایجاد ارزش می کند. قابلیت استفاده چندین باره داشته و به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی موثر در دست افراد به برندسازی، معرفی فروشگاه و محصولات و... می‌پردازد.

    جنس بگ تبلیغاتی پارچه ای بی بافت (nonwoven bag) آنتی باکتریال هست و با توجه به تماس انواع ساک دستی با مواد مختلف وهمچنین قرارگیری آنها بر روی زمین وتماس دست آلوده ،امکان جذب آلودگی ها و باکتری ها در سطح آنها وجود دارد. لذا  با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی این ساک دستی پارچه ای نسبت به سایر بگها داشتن جامعه سالم ترمی‌باشد.

    ساک دستی های سوزنی دوستدار محیط زیست هستند و نسبت به کیسه های پلاستیکی که سالیان طولانی در محیط زیست باقی می مانند و به آن آسیب می زنند به آسانی قابل بازیافت هستند.استفاده از ساکهای کاغذی نیز به مصرف بیشتر کاغذ و قطع درختان منجر می شود از این رو استفاده از آنها به داشتن محیط زیستی پاک تر نیز کمک می‌کند. همچنین استفاده چندباره از کیسه های پارچه ای نسبت به سایر کیسه های نایلونی و کاغذی به دلیل عمر مفیدشان و کیفیت و زیبایی آنها و همچنین قابلیت شستشویی که دارند منجر به دیرتر بازیافت شدن آنها و داشتن محیط زیستی سالم تر کمک می‌کند.

    قیمت و خرید بگ تبلیغاتی پارچه ای سوزنی

    قیمت و خرید بگ تبلیغاتی پارچه ای سوزنی با توجه به کیفیت و ماندگاری که دارند قیمت مقرون به صرفه ای نیز چه نسبت به کیسه ای نایلونی و ساک های کاغذی چه نسبت به سایر ساک های پارچه ای از جنس متقال و کتان و برزنت دارند و با توجه به سرعت بالای تولید در زمان کوتاه تری هم آماده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. آنها قابلیت انواع چاپ لوگو و برند مشتریان را به صورت انواع چاپ سیلک، چاپ اورینت، چاپ فلکسو و چاپ مرکب در تیراژ مختلف و قیمت مناسب و کیفیت عالی به درخواست مشتریان در راستای تبلیغ و معرفی برند و فروشگاه و محصولاتشان را دارد.

     

                                                                     

    انصراف از نظر
    آرشیو بلاگ